onsdag 24. mai 2017

Takk til fullyflexed!

Tusen takk for gaven Ronny og Ørjan!
En dag i denne uka fikk jeg plutselig et brev! Jeg bruker sjelden å få noe i postkassa, men denne dagen lå det en håndskrevet konvolutt adressert til meg... og inni lå det jaggu meg en pose med flere sjøørretfluer :-)
Noen av fluene mine, inkl. gaven fra fullyflexed
Det viste seg å være fra våre bloggvenner i fullyflexed, Ronny og Ørjan. Vi møttes på fluefiskemessa på Lillestrøm for noen måneder siden, og de er minst like fiskegæærn som meg ;-)
Når jeg blir eldre må jeg lære meg å lage mine egne fluer, og håper fullyflexed-gutta kan gi meg noen hint...
Les bloggen deres her: fullyflexed
Nå skal jeg avgårde for å teste fluene på Tjøme/Hvasser. Blir det ikke sjøørret nå så vet ikke jeg :-)
Til neste gang: Skitt fiske

1 kommentar:

  1. Hei kompis! Så fint å se at fluene kom frem og nå håper vi de bare gir deg mange fine opplevelser ved sjøen og ikke minst at fiskestanga di går ut i Full Flex! Skitt fiske.
    - Ronny

    SvarSlett